Kitap bloğundan edebiyat bloğuna uzanan yol

Blog yolculuğum Haziran 2013'te "kitap pınarım"la başladı.

Aslında "kitap bloğu" ifadesi ne kadar doğru bilemiyorum. 

"Blog nedir?" sorusunun cevabına örnek verin deseler "kitap pınarım" bunlardan biri olur mu?! Pek de emin değilim.

"Blog" kavramını kendi adıma "arşiv" sözcüğüyle karşılayabilirim belki. Kimi yemek tariflerini, kimi gezdiği gördüğü yerleri, kimi de yaşadıklarını arşivliyor gördüğüm kadarıyla. 

Bu mecrada herkesin hedefi farklı ve bu farklılık çeşitliliği ve zenginliği sağlıyor kanımca. 

Yaptığı röportajlara yer veren de var, çeşitli etkinlikler düzenleyen de; çoğu bloğa yorum yazıp onları destekleyen de var, kendisi konuk yazar alan da. 
Bense işin "kayıt tutma" kısmındayım galiba daha çok. Kitaplar ve şimdi de edebiyatla ilgili kendi arşivimi hazırlama ve bunu sizlerle de paylaşma.


kitap bloğundan edebiyat bloğuna 

Bloğumda paylaşım yapmaktan mutluyum. Bu mutluluğu "edebiyat pınarım"la pekiştirmek istedim. Ege Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunuyum ve yıllardır öğretmenlik yapıyorum. Dershane, özel okul, devlet okulu; ortaokul, lise; seminerler, çalışmalar derken yıllar içinde "edebiyat"la epey yol aldım. Burada da hocalarımla, öğrencilerimle, velilerle, meslektaşlarımla şekillenen bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Geriye dönüp baktığımda ilk bloğumu iyi ki açmışım diyorum. Bazı "kitap dostları"ndan aldığım güzel mesajlar "kitap pınarım"ın devamını sağlıyor. Umarım aynı şey "edebiyat pınarım" için de geçerli olur.  

Kitap bloğundan edebiyat bloğuna uzanan yolda yanımda sizler vardınız. Umarım "kitap pınarım" ve şimdi de "edebiyat pınarım"ın devam eden yolculuğunda yine birlikte yürümeye devam ederiz.

Kitap okumayı, edebiyatın büyülü dünyasında gezinmeyi ve hayata gülümsemeyi unutmayın. 



Yorumlar